Ce spun fotografiile de pe Facebook despre noi

Filtrele și efectele pe care le folosim pentru fotografiile pe care le postăm pe social media spun mai multe despre noi decât credem. Cel puțin asta susțin cercetătorii de la Universitățile Harvard și Vermont, care au creat un algoritm prin care psihologii își pot da seama dacă un utilizator de Facebook sau Instagram este sau nu depresiv. Mai jos aveți materialul pe care l-am făcut pe această temă la Digi24, pentru rubrica Social Media Trends, de la Digimatinal.

 

Se pare că persoanele care folosesc excesiv filtre în nuanțe întunecate prezintă, de fapt, semne de depresie. Acesta este și unul dintre motivele pentru care primesc mai puține like-uri. Interacțiunea de pe o pagină de Facebook variază, însă, în funcție de numărul de oameni care urmăresc aceea pagină. Like-urile pe care le primești la o fotografie, indiferent de filtrele pe care le folosești, se raportează evident la număr de prieteni pe care îi ai în listă.

Mai multe informații despre subiect găsiți aici, dar și pe blogul lui Victor Kapra. Dacă sunteți pasionați de social media vă recomand și cursul pe care îl pregătește acum Victor. Mai multe detalii aici.

Nu uitați că aștept întrebările voastre. Orice curiozitate de a voastră se poate transforma într-un material la Social Media Trends.

LOVE, 

I.I 😀

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *